Friday, December 23, 2011

Janis Joplin - Little Girl Blue

Stau in fata calculatorului si arunc cate-o privire scurta spre geam... Este ceata, dar cade si cate un fulg pierdut si ametit; stand asa mi-am adus aminte de o piesa care mi-e tare draga. Este vorba de Little Girl Blue, piesa compusa in 1935 - muzica de catre Richard Rodgers pe versuri de Lorenz Hart, a aparut prima data in musicalul Jumbo. A fost si este interpretata de foarte multi artisti consacrati precum Louis Armstrong, Sam Cooke, Frank Sinatra, Doris Day, Ella Fitzgerald, Judy Garland, Chet Baker, The Four Freshmen, The Carpenters, Coleman Hawkins, Diana Ross, lista completa. Nina Simone se lanseaza in 1958 cu albumul care poarta numele acestei piese. Am ales varianta lui Janis Joplin <foto> pentru ca mi-era dor de vocea ei.
Little Girl Blue by Janis Joplin on Grooveshark

0 comentarii:

Post a Comment