Wednesday, March 2, 2011

Icons of Blues and Soul

Joi, 11 septembrie 2008, ora 15 si-un pic. Libraria Carturesti.
Dupa ce am m-am plimbat putin printre coperti si ceaiuri, am coborat la subsol unde e raionul cu si despre muzica. Bineinteles ca mi-au ramas ochii la multitudinea de carti grele, groase si mai alesc scumpe cu "Istoria Muzicii" si dupa ce aproape ma pregateam sa plec mi-a sarit in ochi un scris albastru pe negru, undeva pe ultiul raft de jos in stanga, bine ascunsa o carticica. Este vorba despre "Icons of Blues & Soul".  O scot frumos de pe raft si incep sa-i flutur paginile rapid (desi stiam ca nu o voi mai lasa din mana). Dupa o scurta si rapida rasfoire apar imagini cu Robert Johnson, Aretha Franklin, Big Bill Broonzy, Duane Allman, Eric Clapton, Big Mama Thornton, Buddy Guy, Ma Rainey, Dianna Ross, Whitney Houston (mi-e greu sa ma opresc pentru ca mai sunt o gramada) si o scurta biografie despre fiecare cu amanunte picante si fotografii sugestive. Aceasta carte m-a facut sa patrund si mai adanc in lumea blues-ului si sa scriu cateva cuvinte pe acest blog despre artistii pe care merita sa-i ascultam cel putin din cand in cand.

0 comentarii:

Post a Comment